Home sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Bas & Adinda

Blijf op de hoogte en volg Bas & Adinda

30 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Ja we zijn weer thuis! We zijn gisteren rond 18.00 uur in Nderland geland. Iets later dan gepland doordat onze vlucht vanuit Londen niet ging. Ze moesten ons op een andere vlucht plaatsen en die ging wat later. Maar we zijn er.

Ook Amerika was erg leuk! De eerste dagen zijn we in Santa Monica in een hostel verbleven, daar hebben we de pier bezocht en natuurlijk gewinkeld want in Amerika zijn sommige dingen veel goedkoper dan hier. Dus nog wat leuke kleren gekocht. Na veel moeite (zonder een creditcard kom je echt niet ver in Amerika) hebben we daarna een auto kunnen huren en zijn we naar Las Vegas gereden, waar we bij een vriend van de broer van Bas konden blijven logeren. In Las Vegas hebben we kerst gevierd. En natuurijk zijn we naar verschillende casino's geweest. Las Vegas is echt gaaf! De strip (waar alle casino's zijn) ziet er echt tof uit. Ze maken hele atracties van de casino's, zo hadden ze in een casino zelfs leeuwen. Ook zijn we op tweede kerstdag naar de Hoover Dam geweest, wat heel interessant was. Na 3 nachten moesten we alweer terug naar Los Angeles, daar zijn we toen nog even door Hollywood gereden en zijn we even over Rodeo drive gereden. Wel leuk allemaal om te hebben gezien. De volgende dag moesten we alweer vertrekken.....en nu echt naar huis. Das wel even raar, om na ruim 3 maanden weer naar huis te gaan. Maar goed we zijn blij om onze familie en vrienden weer te zien. We hebben echt een supertijd gehad! Het was een reis om nooit te vergeten! Iedereen bedankt voor alle leuke berichtjes steeds, we vonden het erg leuk om af en toe iets uit Nederland te horen! Hopelijk heeft iedereen een fijne kerst gehad...voor nu allemaal een GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!! En we zien jullie nu allemaal snel weer!

• 30 December 2007 - 17:25

Hanneke:

Welcome home!!!
    Jeetje zeg, ik kan me haast niet voorstellen dat jullie alweer terug zijn. Wat gaan die 3 maanden toch snel voorbij!
    Ik vond het echt super leuk om al jullie verhalen te lezen en ben heel benieuwd naar al jullie foto's.

Voor jullie ook een hele fijne jaarwisseling en tot snel!

Groetjes van Hanneke

• 31 December 2007 - 08:10

Josien:

Hee, zal wel even wennen zijn om weer in NL te zijn he? Fijn om te lezen iedere keer dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad. Maak er nog een spetterend uiteinde van dit jaar, en hopelijk snel tot volgend jaar!

• 31 December 2007 - 09:22

Majella:

Welkom thuis! Ben heel benieuwd naar de foto's en film! Tot vanavond, we gaan er een super knalfeest van maken!

• 31 December 2007 - 14:42

Hilde:

Welkom thuis!!!
    Vast effe wennen in het saaie Nederland na al die gave reizen. In ieder geval hadden El, Caro en ik alvast weer een datumpje in gedachten om flink bij te kletsen, want we willen natuurlijk alle verhalen horen.
    Fijne jaarwisseling vanavond!

liefs, Hilde

Bas & Adinda

GO BEFORE ITS TOO LATE!!! Jaja onze wereldreis is geboekt!! We hebben er superveel zin in, lekker ruim 3 maanden rondreizen om zo veel mogelijk te gaan bekijken. Zo zal onze reis er ongeveer uit gaan zien: Eerst gaan we 4 weken door China reizen, daarna gaan we lekker relaxen in Saipan bij de broer van Bas. Als we na 2 1/2 week helemaal uitgerust zijn gaan we verder naar Australië om daar weer 4 weken rond te reizen. Daarna gaan we nog een weekje naar Nieuw Zeeland, een weekje naar Hawai en een weekje naar Los Angeles!!! De slogan van de reisorganisatie waar wij onze tickets geboekt hebben vonden wij precies bij ons passen vandaar dat wij dit stukje beginnen en eindigen met.........Go before it's too late!!!!