De eerste dagen...... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu De eerste dagen...... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu

De eerste dagen......

Door: Bas & Adinda

Blijf op de hoogte en volg Bas & Adinda

20 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal!
Hier dan het eerste berichtje van ons. De eerste ervaringen als backpakker zitten erop....en tja wat zullen we ervan zeggen....Dinsdag zijn we goed aangekomen in Hong Kong. Eerst wilden we proberen het hotel lopend te zoeken maar dat bleek veel te ver lopen. Dus uiteindelijk maar een taxi genomen. 's-Middags zijn we naar het centrum gegaan om met een vriend van de broer van Bas te gaan lunchen. We hebben lekker duif gegeten. De volgende dag zijn we alweer verder gegaan naar Guangzhou (China). Dat was maar een kleine 2 uur met de trein dus goed te doen. In Guangzhou hebben we toen een hotelletje geregeld (met een hard bed haha maar wel goedkoop)en zijn we 's-avonds gaan eten bij het bekende Guangzhou restaurant. Bas heeft daar een bekend kipgerecht op en Adinda garnalen en krab. Het was erg lekker alleen konden we van deze maaltijd ook 2 nachten in ons hotel verblijven. Vandaag hebben we een treinticket naar Guilin geregeld (na een hoop zoeken, het reisbureau bleek verhuisd te zijn). 's-Middags zijn we de Orchid Garden gaan bezoeken en de Yuexiu Park. Dat was erg mooi. Ook hebben we hier een slang gezien! En Adinda heeft nu ook haar eerste muggenbulten te pakken en Bas natuurlijk nog niet. Nu zijn we bij de MAC en gaan we nog even wat shoppen. Morgen aan het einde van de middag reizen we weer door naar Guilin. We gaan met de nachttrein dus zijn benieuwd hoe dat zal zijn. Al met al dus drukke eerste dagen achter de rug.....heel veel lopen en heel veel zoeken...echt even wennen....maar het wordt steeds leuker en we worden er steeds beter in dus het gaat helemaal goed komen met ons hier in China!!!

• 20 September 2007 - 14:04

Cadetjes:

hoi,adinda en pieterbas jullie hebben al veel gedaan nou nog een fijne reis

• 21 September 2007 - 14:23

Ilonka:

Hey!!
    Goed om wat van jullie te horen. Lees onze verhalen op reislog.riksja.nl/15koenilonkachina
    Voor als je je verveeld. :-)
    Veel plezier...het is een prachtig land, tot zover wij hebben gezien. Tot in Shanghai. Ik blijf jullie volgen. En op veel plaatsen is internet!

Liefs Koen en Ilonka

• 21 September 2007 - 21:39

Archie:

Heel blij te mogen vernomen dat jullie goed en wel op Chinese bodem te zijn geland. Jullie hebben nog veel voor de boeg dus geniet en denk aan ons ja!
    Ja het eten zullen jullie wel even moeten gaan wennen en ook aan de kruipende schepseltjes, ha..ha.

• 22 September 2007 - 10:49

Usha En Arthur:

Hey, wat een verhalen. Zelf gaan we over een week ook weg. We zijn dan "in de buurt". Spannend wat jullie allemaal gaan ondernemen. Veel succes en een prettige vakantie toegewenst.

Groetjes,

Usha en Arthur

Bas & Adinda

GO BEFORE ITS TOO LATE!!! Jaja onze wereldreis is geboekt!! We hebben er superveel zin in, lekker ruim 3 maanden rondreizen om zo veel mogelijk te gaan bekijken. Zo zal onze reis er ongeveer uit gaan zien: Eerst gaan we 4 weken door China reizen, daarna gaan we lekker relaxen in Saipan bij de broer van Bas. Als we na 2 1/2 week helemaal uitgerust zijn gaan we verder naar Australië om daar weer 4 weken rond te reizen. Daarna gaan we nog een weekje naar Nieuw Zeeland, een weekje naar Hawai en een weekje naar Los Angeles!!! De slogan van de reisorganisatie waar wij onze tickets geboekt hebben vonden wij precies bij ons passen vandaar dat wij dit stukje beginnen en eindigen met.........Go before it's too late!!!!