Bye bye Australia.......hello New Zealand! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu Bye bye Australia.......hello New Zealand! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu

Bye bye Australia.......hello New Zealand!

Door: Bas & Adinda

Blijf op de hoogte en volg Bas & Adinda

07 December 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

We zijn net aangekomen in Nieuw Zeeland! Het begon niet helemaal vlekkeloos haha we kwamen aan in het hostel en toen bleek dat er iets fout was gegaan met de boeking. Ze hadden ons in een ander hostel geboekt. Dus toen moesten we daar naar toe lopen....balen maar het was gelukkig niet al te ver. Toen we bij het andere hostel aankwamen bleek dat de citytour (die we erbij geboekt hadden) niet in het weekend gedaan kan worden...erg jammer dus want dat betekend dat we die niet kunnen doen aangezien we ook weer in het weekend in Auckland terug komen als we verder vliegen. Nou ja we hebben in ieder geval gratis ontbijt voor morgen gekregen.
Morgen vroeg gaan we een auto huren en gaan we een week het noordereiland rond rijden!

Onze laatste dagen in Australie waren erg leuk! We zijn 2 dagen naar Cape Tribulation geweest. Waar we bij een leuk backpackers resort 'Ferntree' verbleven. We sliepen in een dorm maar die was erg schoon en we hadden leuke kamergenoten dus dat was gezellig. De eerste dag hebben we een boottochtje over de Daintree River gemaakt. En ja we hebben een KROKODIL(letje) gezien! Daarna hebben we nog ergens in het regenwoud een boardwalk gedaan en daarna zijn we afgezet bij het hostel. Daar hebben we gezwommen in het mooie zwembad midden in het regenwoud. En daarna hebben we zelf gekookt. De volgende dag zijn we smorgens heel vroeg samen een boardwalk gaan doen door het regenwoud (het was namelijk superwarm en alleen heel vroeg in de morgen is het te doen om wat te ondernemen). Daarna zijn we samen met het Engelse stel dat op onze kamer zat naar een 'Bathouse' gegaan. En daar hebben we kleine vleermuisje gezien en een wandeling gedaan. Beetje saaie wandeling trouwens maar wel gezellig. 's-Middags werden we alweer opgehaald om terug te gaan naar Cairns. Onderweg zijn we bij 'Mossman George' gestopt om even te zwemmen en zijn we bij 'Alexandra lookout' gestopt. Ook hadden we nog een klein uurtje om in Port Douglas rond te kijken.

De volgende dag zijn we de hele dag naar de Great Barrier Reef geweest waar Bas 2 duiken heeft gedaan en Adinda heeft gesnorkeld. Het snorkelen is daar echt geweldig omdat er erg mooie en grote vissen te zien zijn zonder dat je diep hoeft te gaan. Dat was dus een heerlijk dagje op de boot in de zon!
En de dag erna hebben we de 'Ultimate Kuranda Experience' gedaan. Waarbij we eerst centrum hebben bezocht 'Tjapukai' waar ze voorstellingen en zo geven over de vroegere bewoners van die plek. Daarna zijn we met de skyrail naar Kuranda gegaan. De skyrail was ook echt super. Dan ga je over het regenwoud heen. En vanmorgen zijn we dus vertrokken uit OZ....helaas. Maar goed een nieuw avondtuur staat weer op ons te wachten hier in KIWI!

• 07 December 2007 - 10:03

Floor:

Ha Adin en Bas,

Ik ben echt TE jaloers!! Wat een gave foto's en filmpje!! En ik maar werken!! Geniet van de laatste paar weken! En denk maar niet teveel aan hier....niks veranderd en een stuk slechter weer!

Liefs Floor

• 07 December 2007 - 10:37

Usha & Arthur:

He Bas & Adinda,

Wat beleven jullie toch de mooiste avonturen. We lezen jullie weblog met heel veel plezier en kunnen meekijken door middel de foto's. Wij wensen jullie nog heel veel plezier. Het weer hier is echt een drama, regen..regen en nog eens regen, maar daar hoeven jullie nog niet aan te denken.

Kus Usha & Arthur

• 07 December 2007 - 14:26

Vinnie:

Vette Shit weer. Mooie foto's ook weer.

• 09 December 2007 - 16:07

Lindsay:

Hey Adin en Bas

Echt gaaf hoor! Leef met jullie mee! Is gewoon echt te leuk al dat reizen... moeten we vaker doen;) Geniet er nog van, ga ik ook doen!!

Liefs Linds

• 10 December 2007 - 10:52

Joey Tanke:

he bas en adinda

ik hoop dat jullie nog een fijne vakantie hebben

en bas, mischien zie ik je nog wel een keer op laurus

groetjes joey tanke

• 10 December 2007 - 22:04

Mark:

Hehe Joey, ik dacht al dat je het adres verkeerd genoteerd had na al die alcoholische versnaperingen!

En idd mooie foto's telkens weer. Na dat SD kaart fiasco in China vreesde ik het ergste, maar het is blijkbaar toch meegevallen...

Bas & Adinda

GO BEFORE ITS TOO LATE!!! Jaja onze wereldreis is geboekt!! We hebben er superveel zin in, lekker ruim 3 maanden rondreizen om zo veel mogelijk te gaan bekijken. Zo zal onze reis er ongeveer uit gaan zien: Eerst gaan we 4 weken door China reizen, daarna gaan we lekker relaxen in Saipan bij de broer van Bas. Als we na 2 1/2 week helemaal uitgerust zijn gaan we verder naar Australië om daar weer 4 weken rond te reizen. Daarna gaan we nog een weekje naar Nieuw Zeeland, een weekje naar Hawai en een weekje naar Los Angeles!!! De slogan van de reisorganisatie waar wij onze tickets geboekt hebben vonden wij precies bij ons passen vandaar dat wij dit stukje beginnen en eindigen met.........Go before it's too late!!!!