Shanghai -> Suzhou and back - Reisverslag uit Shanghai, China van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu Shanghai -> Suzhou and back - Reisverslag uit Shanghai, China van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu

Shanghai -> Suzhou and back

Door: Bas & Adinda

Blijf op de hoogte en volg Bas & Adinda

16 Oktober 2007 | China, Shanghai

De tweede dag in Shanghai hebben we door Nanjing Road gelopen en zijn we 's-avonds naar een acrobatenshow geweest. Dat was erg leuk! Echt knap wat ze allemaal kunnen. De volgende dag hebben we een goedkoop vliegticket naar Hong Kong bemachtigd (was wel weer een gedoe natuurlijk: de mevrouw achter de balie zei 'sorry your name is too long' en keek Adinda vragend aan....tja wat dan....). Maar goed uiteindelijk hebben we haar gezegd alleen adinda te gebuiken in plaats van adinda melissa en was het opgelost hahaha! De volgende dag zijn we met de trein naar Suzhou gegaan om daar 2 nachten te blijven. In eerste instantie sliepen we op een plank (hard bed) in een soort van uitvergrote kast in een hostel. Maar toen Bas 's-avonds ziek werd hebben we de volgende dag maar besloten een wat beter hotel te nemen (als je ziek bent ligt een zacht bed toch beter). We hebben de eerste avond een boottocht gemaakt en de tweede en derde dag zijn we (tussen Bas zijn koorts door) naar verschillende tuinen geweest (waar Suzhou bekend om staat), naar 'Tiger Hill' geweest en zijn we nog met de bus naar Zhou Zhang geweest. Daar heb je een watervillage. Helaas hebben we er maar een klein stukje van kunnen zien doordat de laatste bus al weer vroeg terug ging. Daarna zijn we weer terug naar Shanghai gegaan met de trein en hebben we heel Shanghai doorgelopen met onze backpack's omdat de hostels vol zaten of erg duur waren. Maar uiteindelijk toch iets gevonden en snel nog even naar de 'French Consession' area geweest om daar wat te eten en wat laatste inkopen te doen.

Bas & Adinda

GO BEFORE ITS TOO LATE!!! Jaja onze wereldreis is geboekt!! We hebben er superveel zin in, lekker ruim 3 maanden rondreizen om zo veel mogelijk te gaan bekijken. Zo zal onze reis er ongeveer uit gaan zien: Eerst gaan we 4 weken door China reizen, daarna gaan we lekker relaxen in Saipan bij de broer van Bas. Als we na 2 1/2 week helemaal uitgerust zijn gaan we verder naar Australië om daar weer 4 weken rond te reizen. Daarna gaan we nog een weekje naar Nieuw Zeeland, een weekje naar Hawai en een weekje naar Los Angeles!!! De slogan van de reisorganisatie waar wij onze tickets geboekt hebben vonden wij precies bij ons passen vandaar dat wij dit stukje beginnen en eindigen met.........Go before it's too late!!!!