Het is hier warm!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu Het is hier warm!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu

Het is hier warm!!!

Door: Bas & Adinda

Blijf op de hoogte en volg Bas & Adinda

02 December 2007 | Australië, Cairns

Gisteren zijn we aangekomen in Cairns vanaf waar we 7 december zullen vertrekken naar Nieuw Zeeland! Ja ja onze tijd in Australie zit er alweer bijna op, dat gaat echt snel zeg.

Na het zeilen zijn we naar Townsville gegaan waar we gewandeld hebben langs het strand en pizza gegeten hebben aan het strand. De volgende morgen hebben we daar de Castle Hill lookout bezocht...hot hot hot! Vanaf Airlie beach is het echt erg warm! Daarna zijn we weer verder gegaan naar Mission Beach waar we gelogeerd hebben in 'Treehouse'. Erg leuk hostel midden in het regenwoud! Bedankt Hanneke voor het advies! Overdag is het er echt prachtig en 's-avonds zitten er vooral veel muggen jaja de bitepatches heb ik gebruikt Melissa haha. Verder zaten er erg veel beesten, er vloog van alles en nog wat om je oren. maar ja het heeft wel wat zo midden in het regenwoud. 1 avond hebben we er ook nog zonder stroom gezeten aangezien het stormde en de bliksem ergens was ingeslagen. Verder hebben we er niet veel gedaan behalve het strand bezocht en gerelaxed in de hangmatten. Nu krijgen we het de laatste dagen nog even lekker druk want morgen gaan we voor 2 dagen naar Cape Tribulation, daarna gaan we nog een dag snorkelen en daarna nog een dag een dorpje bezoeken. We gaan dus nog even lekker genieten van onze laatste daagjes in Australie!

  • 02 December 2007 - 15:06

    Hanneke:

    No worries ;)
    Super veel plezier nog de laatste week en zeker ook in Nieuw Zeeland. Dat is ook echt helemaal geweldig, daar zullen jullie het vast naar jullie zin hebben. Als je daar nog tips over wilt hebben...je weet me te vinden, hahaha.

    Bye mates!

  • 02 December 2007 - 16:09

    Ellen:

    Klinkt weer helemaal geweldig, mooie foto's ook, alleen wat ben je aso bruin Adin. Ik geef straks licht naast jou haha. Ik, Caro en Hilde doen al een poging om een nieuwe date te plannen voor als je weer in Holanda bent (heb je alvast iets om naar uit te kijken) ;). Geniet van alles! Ik ga zo een poging wagen om het station weer te bereiken, de regen en storm trotseren...

    xxx

  • 03 December 2007 - 12:09

    Ilonka:

    Jaloers...ik wil er ook wel even tussenuit als ik dat allemaal lees...
    Leuk om jullie verhalen te lezen :-)
    Veel plezier nog en tot snel!

    xx Ilonka

  • 03 December 2007 - 15:38

    Johan:

    Ben helemaal niet jaloerssss
    veel reis plezier

  • 03 December 2007 - 17:41

    Melissa:

    Hebben jullie nou nog niet genoeg van al dat reizen?!?!;)Net dat filmpje van Whiteheaven beach gezien...SUPERMOOI!tis hier wel koud maar wij hebben wel sinterklaas en pepernoten!:)..verschil moet er zijn...veel plezier nog!kus

  • 03 December 2007 - 20:17

    Koos En Chantal :

    Hier ook eindelijk een berichtje van je neefie.
    randi heeft gisteren jullie site bekeken en zal ook nog wel reageren.
    het leek hem ook wel wat(echt niet,hij kan niet zonder zijn vader "lol").

    Groejes en doe voorzichtig.
    Chantal,Koos,Randi en Joy.

  • 04 December 2007 - 10:18

    Bas En Adin:

    Als Randi klaar is met zijn studie moet ie er maar eens over nadenken, lijkt me wel wat voor hem, het is echt zwaaaaaaaaaar relaxed hier. Kan die beter alvast beginnen met sparen Smile

    Bedankt voor de reacties en rustig aan allemaal....El, plan maar vast een datum, ik heb nog geen plannen als ik terug kom!

  • 04 December 2007 - 17:09

    Basje & Daantje:

    He daar!
    Ik had gehoord van mijn pa dat je had gebeld super man jammer dat ik er niet was.
    Was met Bob en maj naar euro disney.
    was ook super leuk...

    Maar niks te vergelijken met het gene wat jullie allemaal zien en doen. Ik zie elke keer de foto's en de video's echt super vet!!!!
    Het lijkt soms wel een film! met die die witte stranden en die blauw groen heldere zee.
    Nou hier is bijna niks te beleven.
    Alleen dat de middelbare scholieren in protest zijn en dat het regelmatig uit de hand loopt. Best grappig als je op het nieuws een gast van 13 ziet met een grote bek en vervolgens wordt opgepakt en dan jankt als een kind van 2
    ps de scholieren zijn in protest vanwegen de langeles uren...

    ik kom al wat kilo's aan ben ook super hard aan het trainen. heb ook even het snowboarden opzij gezet want ik mag waarschijlijk binnen kort de keuringen gaan doen voor de politie korps niv 4
    .....
    verder zijn de uitslagen tot nu toe nog allemaal goed (van het ziekenhuis)

    Jacky is ook inmiddels thuis van de uitzending en die is tot 17 dec vrij dus heb ik een speel maatje voor over dag
    Hhahahahah

    Nou ja verder heb ik niks te melden.
    Geniet er nog maar van en ik hoor je wel
    En doe de groetjes aan adinda en hier krijg je ook de groeten van iedereen

    Laterzzz Basje

  • 06 December 2007 - 17:49

    Hermen:

    Zo.. ik ben weer bijgelezen....
    Wat een foto's... echt echt ECHT mooi...

    Ik wens jullie heel veel plezier

    A Big KISS Hermen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas & Adinda

GO BEFORE ITS TOO LATE!!! Jaja onze wereldreis is geboekt!! We hebben er superveel zin in, lekker ruim 3 maanden rondreizen om zo veel mogelijk te gaan bekijken. Zo zal onze reis er ongeveer uit gaan zien: Eerst gaan we 4 weken door China reizen, daarna gaan we lekker relaxen in Saipan bij de broer van Bas. Als we na 2 1/2 week helemaal uitgerust zijn gaan we verder naar Australië om daar weer 4 weken rond te reizen. Daarna gaan we nog een weekje naar Nieuw Zeeland, een weekje naar Hawai en een weekje naar Los Angeles!!! De slogan van de reisorganisatie waar wij onze tickets geboekt hebben vonden wij precies bij ons passen vandaar dat wij dit stukje beginnen en eindigen met.........Go before it's too late!!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 15157

Voorgaande reizen:

17 September 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: