Laatste nachtje in Saipan - Reisverslag uit Saipan, Saipan van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu Laatste nachtje in Saipan - Reisverslag uit Saipan, Saipan van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje in Saipan

Door: Bas & Adinda

Blijf op de hoogte en volg Bas & Adinda

02 November 2007 | Saipan, Saipan

Het is alweer even geleden dat we een berichtje geplaatst hebben maar hier zijn we dan weer. We hebben ook nieuwe foto's bij dit bericht geplaatst en twee nieuwe filmpjes. Morgen zit ons bezoek aan Saipan er helaas al weer op voor deze keer.
We hebben het heerlijk gehad. Heerlijk uitgerust maar ook nog best wat dingen gedaan. We zijn een aantal keer naar Microbeach geweest (echt mooi zandstrand met helder warm water) waar we een grote rog hebben zien zwemmen. Echt super dat die zo dicht bij het strand kwam! We zijn twee keer naar Managaha (klein eilandje) geweest (ook mooi zandstrand en superhelder water haha eigenlijk bijna overal in Saipan) waar je prachtig kunt snorkelen en waar we tijdens het snorkelen zelfs kleine haaitjes (ahhhh) hebben zien zwemmen. Ook hebben we de onderwaterwereld bekeken met de submarine (een duikboot), dat was ook een leuke ervaring! We hebben veel vissen gezien en het wrak waar Bas wel eens gedoken heeft. Verder zijn we naar PIC (Pacific Island Club, daar hebben ze een soort waterpark) geweest. Waar we op een vlot op ligbedjes op het water hebben gelegen en waar Bas op de golfmachine (tja hoe moeten we het anders noemen) geboard heeft. Ook hebben we 'Bird Island', 'The Grotto', 'Banzai Cliff', 'Suieside Cliff', 'Forbidden Island' en het beste trail (pad door de jungle) van Micronesie bezocht. En natuurlijk hebben we veel tijd met de familie doorgebracht, gezellig eten en drinken, film kijken, spelen met Evert, Jasper en Vladimir en zijn we wezen stappen met Thijs en Amir. Al met al dus veel leuke dingen gedaan. We zullen wel weer moeten wennen aan het steeds weer pakken van onze backpack's. En ook het relaxed liggen zonnen aan het zwembad of strand zullen we gaan missen. Maar van de andere kant gaan we weer een hoop dingen zien en dat is natuurlijk super! Dus morgen vertrekken we weer vrolijk naar Manila, waar we weer een nachtje blijven slapen (nu hebben we een hotel geboekt in de buurt van het vliegveld haha) en vervolgens vliegen we naar Hong Kong om daar nog 3 dagen dingen te gaan bekijken. En daarna.........vliegen we verder naar Australie!

• 02 November 2007 - 17:45

Mark:

Dat ziet er inderdaad goed uit zeg! En ook die achtergrond mag er trouwens wezen...

En Bas, je zult het niet geloven, maar ik ga zodadelijk naar de SdB bowlingavond....ik ben er toch nog ingetuind met die personeelsvereniging uiteindelijk. Klotespruyt...

Veel plezier verder!

• 03 November 2007 - 10:03

Vera:

he wereldreizigers!!wat een gave verhalen en foto's zeg!! nog heel veel plezier en ik blijf jullie volgen! xx vera

• 03 November 2007 - 10:48

Melissa:

Heey heey!
    Jullie zien er al lekker bruin uit zeg!Volgens mij is het echt prachtig daar in saipan,,mooie strandjes en mooi weer zo te zien... ook erg belangrijk:)!!geniet er maar van...want hier begint t alweer donker en koud te worden..:(!
    kus mlis

• 03 November 2007 - 14:00

Percy Wagner:

Hee guys, wat ziet dat er goed uit daar in Saipan. En zo te zien genieten jullie er ook nog van ; ) Nog lekker lang te gaan hoor ik... Je vader is nu bij ons Adinda.

Hier in NL is het net zo mooi, 27 graden, geen regen en veel zon, geen files op de weg en iedereen is vriendelijk naar elkaar toe... hm hm

Geniet nog lekker lang en tot ziens maar weer.

Greetz,
    Percy

• 03 November 2007 - 17:33

Hanneke:

Wat gaaf allemaal zeg!!! Het ziet er echt super mooi uit! En hier wordt het maar kouder en kouder, snif.
    Nog effe dan dan zitten jullie in Aussie land. Ben wel heel benieuwd wat jullie daar allemaal mee gaan maken. Als jullie vragen hebben, vraag maar raak!!! No worries!!! ;)

Groetjes van Hanneke

• 06 November 2007 - 14:01

Winfried:

Hé Bas en Adinda,
    Oom Ben heeft jullie kaart ontvangen en bedankt jullie hartelijk.
    We blijven jullie avonturen volgen via de site. Veel plezier de komende periode.

Groeten Tonnie en Winfried

Bas & Adinda

GO BEFORE ITS TOO LATE!!! Jaja onze wereldreis is geboekt!! We hebben er superveel zin in, lekker ruim 3 maanden rondreizen om zo veel mogelijk te gaan bekijken. Zo zal onze reis er ongeveer uit gaan zien: Eerst gaan we 4 weken door China reizen, daarna gaan we lekker relaxen in Saipan bij de broer van Bas. Als we na 2 1/2 week helemaal uitgerust zijn gaan we verder naar Australië om daar weer 4 weken rond te reizen. Daarna gaan we nog een weekje naar Nieuw Zeeland, een weekje naar Hawai en een weekje naar Los Angeles!!! De slogan van de reisorganisatie waar wij onze tickets geboekt hebben vonden wij precies bij ons passen vandaar dat wij dit stukje beginnen en eindigen met.........Go before it's too late!!!!