Net aangekomen in Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu Net aangekomen in Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu

Net aangekomen in Chengdu

Door: Bas & Adinda

Blijf op de hoogte en volg Bas & Adinda

26 September 2007 | China, Chengdu

We zijn net aangkomen in Chengdu. We verblijven bij Sim's cosy guesthouse. Tot nu toe verbleven we alleen in hotels dus dit is wel even anders. Maar het is erg sfeervol, de mensen spreken engels, ze hebben internet (en skype met headset dus heeft Adinda net al even haar moeder kunnen spreken) en we hebben gewoon een eigen kamer dus das erg fijn. We hadden van te voren via de email gereserveerd en geregeld dat ze ons op het vliegveld op kwamen halen en dat gebeurde ook dus ideaal. Wel jammer dat we weer weg moesten uit Yangshuo waar we het erg naar ons zin hebben gehad. Gisteren hebben we daar fietsen gehuurd en zijn we de hele dag gaan fietsen langs de Yulong rivier. Prachtig!!!! Je fiets dan echt door de natuur en komt af en toe langs een paar huisjes waar de mensen nog erg primitief leven. Maar het was ook weer eng...voor Adinda......want we kwamen alweer een slang tegen! Al de derde die wij zijn tegen gekomen. 's-Avonds zijn we naar een show van Liu Sanjie geweest. Dat was echt PRACHTIG!!! Het was wel duur (voor Chinese begrippen, 160 Yuan) maar zeker de moeite waard. Vanmorgen zijn we, voor we naar het vliegveld in Guilin gingen nog in Yangshuo naar Butterfly Spring geweest. Daar hebben we...ja je raad het al....vlinders gezien, maar ook weer een grot en een prachtige omgeving. We zijn er met de lokale busjes naar toe geweest dus dat was ook weer meteen een leuke ervaring.

Morgen moeten we alweer vroeg opstaan want we gaan om 7.20 uur naar het bekende panda centrum. We zijn benieuwd!

PS: Nog bedankt allemaal voor de leuke reacties!!!

• 26 September 2007 - 18:09

Koen En Kristel:

Hey Luitjes!

Erg leuke berichten van jullie avontuur, en het voordeel is dat we jullie ook een beetje in de gaten kunnen houden. Hebben jullie nog wat van de windhoos in Shanghai gemerkt? We zijn erg benieuwd naar de foto's. Veel plezier en kijk goed uit.

Groetjes Koen en Kristel.

• 28 September 2007 - 12:14

Leon En Thera:

Zo te lezen hebben jullie nauwelijks tijd om echt te relaxen. Het lijkt me schitterend om van de ene in de andere dag te vallen. No stress, dat zouden we met z'n allen ook in Nederland moeten doen.Geniet er volop van, wij volgen jullie met veel plezier. Tot gauw!!

• 28 September 2007 - 12:30

Ellen:

Weer helemaal super! En die slangen maken het allemaal wel erg spannend haha. Ben idd ook erg benieuwd naar de foto's, maar als ze net zo mooi zijn als dat jullie beschrijven dan gaan jullie nog heel wat geweldige avonturen tegemoet. geniet ervan

xx

Bas & Adinda

GO BEFORE ITS TOO LATE!!! Jaja onze wereldreis is geboekt!! We hebben er superveel zin in, lekker ruim 3 maanden rondreizen om zo veel mogelijk te gaan bekijken. Zo zal onze reis er ongeveer uit gaan zien: Eerst gaan we 4 weken door China reizen, daarna gaan we lekker relaxen in Saipan bij de broer van Bas. Als we na 2 1/2 week helemaal uitgerust zijn gaan we verder naar Australië om daar weer 4 weken rond te reizen. Daarna gaan we nog een weekje naar Nieuw Zeeland, een weekje naar Hawai en een weekje naar Los Angeles!!! De slogan van de reisorganisatie waar wij onze tickets geboekt hebben vonden wij precies bij ons passen vandaar dat wij dit stukje beginnen en eindigen met.........Go before it's too late!!!!