Foto's!!! - Reisverslag uit Saipan, Saipan van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu Foto's!!! - Reisverslag uit Saipan, Saipan van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu

Foto's!!!

Door: Bas & Adinda

Blijf op de hoogte en volg Bas & Adinda

19 Oktober 2007 | Saipan, Saipan

Eergisteren zijn we na een lange reis aangekomen in Saipan. We hadden van te voren al niet veel goeds gelezen over het vliegveld in Manila en helaas bleek dat voor een groot deel waar. We moesten in Manila bijna 12 uur wachten en konden dat in eerste instantie nergens anders doen dan op een paar ijzeren stoeltjes. Daar hadden we dus niet veel zin in. Na 1,5 uur zoeken en vragen (wanneer je aan iemand iets vraagt op het vliegveld willen ze altijd je paspoort en ticket zien dus hebben we die wel honderdduizend keer laten zien) konden we dan uiteindelijk ergens een dayroom huren en gaan slapen. De mensen op het vliegveld waren allemaal erg aardig en wilde erg graag helpen alleen lukte dat ze niet echt goed. Maar goed we zijn inmiddels in Saipan. We werden opgehaald door Thijs, Amir (een vriend van Thijs), Evert en Jasper (neefjes van Bas). 's-avonds hebben we pizza gegeten en een film gekeken en de volgende dag lekker gerelaxed! En vandaag hadden we dan eindelijk tijd (en de mogelijkheid) om wat foto's op onze site te zetten en zelfs 2 filmpjes! In het eerste filpje zie je een panda uit het pandacentrum in Chengdu en in het tweede filmpje zie je de omgeving tijdens onze fietstocht in Yangshuo. Nou veel kijkplezier...wij gaan nu eerst even genieten van de zon want het is net gestopt met regenen.

• 19 Oktober 2007 - 06:23

Archie:

Hello kids,
    Nice pictures and video's from China and as I already sms-ed you, the twins are born. Well enjoy your stay in Saipan.

• 19 Oktober 2007 - 06:46

Majella En Bob:

Hoi Bas en Adinda!
    Echt super om te lezen en zien wat jullie allemaal meemaken! Ook leuk dat jullie nu bij de familie zijn! Adinda: het sporten is wel een stuk saaier hoor, in mijn eentje! Nou geniet er nog maar lekker van daar, en op naar het volgende avontuur! Liefs Majel (en Bob natuurlijk)

• 19 Oktober 2007 - 06:55

Vinnie:

He Bas en Adin,

Klinkt en ziet er allemaal geweldig uit zeg. Ik moet helaas net als de meeste gewoon werken.
    Veel plezier op Saipan en met de verdere reis.

Groeten Vincent

• 19 Oktober 2007 - 07:50

Caroline :

Hey Adinda en Bas,
    Ik heb weer even bijgelezen in mijn pauze van mijn twee baantjes... Echt gaaf wat jullie allemaal meemaken! Jammer dat jullie morgen niet op ons feestje kunnen zijn, maar dat vinden jullie op dit moment vast niet zo erg!
    geniet van de rust!
    x

• 19 Oktober 2007 - 08:03

Cadetjes:

hoi bas en adinda leuke fotos en videos nou veel plezier bij jullie familie wij volgen jullie groetjes. martien en hetty
    bart en melissa

• 19 Oktober 2007 - 10:11

Suzan:

Hoi bas en adinda,
    Dat zijn mooie foto's.
    Jullie hebben het gelukkig goed naar je zin dat is wel mooi.
    Veel plezier bij de volgende reis die jullie gaan maken.

Groetjes Suzan

• 19 Oktober 2007 - 11:14

Hilde:

He Bas en Adinda,

he he, ik heb eindelijk eens effe tijd gevonden om nu ook eens te reageren op al jullie gave reisverhalen. Ik heb ze steeds bij gehouden qua lezen, maar reageren is er tot nu toe nog niet van gekomen door al m'n eigen gereis heen en weer naar stage en de drukke periode die dit weer met zich mee heeft meegebracht. Tja.... alleen retourtjes Eindhoven-Rotterdam zijn toch een stuk minder spannend dan wat jullie allemaal mee maken!!! Ben natuurlijk maar een heel klein beetje jaloers.
    Adinda, ik zal je via de mail nog wel op de hoogte houden van hoe de stage verloopt. Ondertussen blijf ik jullie volgen via de reisverhalen en wens ik jullie natuurlijk nog een hele fijne tijd toe in Saipan!!

liefs, Hilde

• 19 Oktober 2007 - 14:42

Ellen:

Hoi hoi,

Wat ziet het er daar super uit zeg! Ook bij mij zijn de retourtjes Tilburg-Bergen op Zoom weinig spannend haha, dus geniet en ik blijf jullie verhalen lezen. xxx

• 20 Oktober 2007 - 11:47

Helma:

leuke foto,s en filmpje
    groetjes mama

• 20 Oktober 2007 - 16:14

Piet Spruyt:

ziet er mooi uit doe thijs de groeten
    groetjes Piet

• 25 Oktober 2007 - 19:07

Sharon:

Hey Bas en Adinda,

Ik heb net jullie prachtige foto's zitten bekijken en ik ben echt zo jaloers! Het is echt super wat jullie allemaal daar beleven. Echt heel gaaf! Heel veel plezier nog en graag worden we op de hoogte gehouden van jullie mooie verhalen!

Dikke kus Sharon

• 26 Oktober 2007 - 13:14

Floor:

Hey Bas en Adinda!
    Lekker aan het genieten van jullie reis? De foto's en filmpjes zijn erg leuk in ieder geval! Ik hoorde van Majella dat jullie ook naar Sydney gaan. Ik ben daar vanaf 17 november dus als jullie er dan ook nog zijn vind ik het wel leuk om wat af te spreken! Veel plezier nog, en misschien tot in Sydney!

Groetjes Floor (zusje van majella :) )

• 26 Oktober 2007 - 13:18

Sven & Maja:

Hey Guys!
    We're constantly following ur blog, really cool what u see on ur trip! Maja especially liked that little panda in the video :) I liked the sharkdiving! maybe I can do it also some time here in beijing! was indeed nice to meet u here again and we hope we see u back in Europe, either our place or urs!
    Take care and let's keep in touch!

Groetjes,

Sven & Maja

• 28 Oktober 2007 - 11:57

Soraya & Hermen:

Hey,

Echt superleuk om zo te lezen wat jullie allemaal al hebben gedaan.. veel plezier nog!

xxx

• 26 November 2007 - 19:29

Claire En Maikel:

oh, ik begin nu echt een beetje jaloers te worden op al jullie ervaringen en indrukken die op je netvlies geprint staan! Super!Geniet er maar van, want hier in t diepviesland gaat alles gewoon zn gangetje.
    En Bas, dikke sul dat je bent met je surfen waar haaien zitten!Jij voelt je niet helemaal kiplekker denk ik..zonnesteekje?
    Hoelang zijn jullie nog en route du explore?Liefs ons

Bas & Adinda

GO BEFORE ITS TOO LATE!!! Jaja onze wereldreis is geboekt!! We hebben er superveel zin in, lekker ruim 3 maanden rondreizen om zo veel mogelijk te gaan bekijken. Zo zal onze reis er ongeveer uit gaan zien: Eerst gaan we 4 weken door China reizen, daarna gaan we lekker relaxen in Saipan bij de broer van Bas. Als we na 2 1/2 week helemaal uitgerust zijn gaan we verder naar Australië om daar weer 4 weken rond te reizen. Daarna gaan we nog een weekje naar Nieuw Zeeland, een weekje naar Hawai en een weekje naar Los Angeles!!! De slogan van de reisorganisatie waar wij onze tickets geboekt hebben vonden wij precies bij ons passen vandaar dat wij dit stukje beginnen en eindigen met.........Go before it's too late!!!!