Yangshuo is great! - Reisverslag uit Yangshuo, China van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu Yangshuo is great! - Reisverslag uit Yangshuo, China van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu

Yangshuo is great!

Door: Bas & Adinda

Blijf op de hoogte en volg Bas & Adinda

24 September 2007 | China, Yangshuo

Onze fietstocht door Guilin is goed verlopen......al vergt het erg veel moed want het verkeer is verschrikkelijk chaotisch! Eerst zijn we naar Seven Star Park geweest en daar de schrik van Adinda's leven......een slang....zomaar op het pad!!! Natuurlijk op een berg waar niemand naar toe wil alleen Bas. Maar goed hij kroop gauw weg dus gelukkig niks aan het handje. Ook liepen er apen los rond. Daarna zijn we we met de fiets naar Red Fluut Cave gegaan. Dat is echt schitterend. We hadden ook nog eens een engelse gids (jippie) alleen hadden we daarbij dan ook irritant pratende amerikanen.

Vanmorgen zijn we met een boot over de Li River naar Yangshuo gegaan. Dat was echt supermooi, erg mooie natuur. En eenmaal in Yangshuo aangekomen waren we ook blij verrast....echt een kei leuk klein dorpje! Heel gezellig, wel veel toeristen maar erg leuk. Ook ons hotel wat we van te voren via internet gereserveerd hadden is super! Helemaal china-style (met balkon, bad, airco, tv)maar wel mensen die engels kunnen en let wel.....dat is erg uitzonderlijk in China. En dat voor maar 160 Yuan (ongeveer 18 euro). Na onze aankomst in het hotel zijn we natuurlijk niet even gaan relaxen maar meteen weer doorgegaan en de Green Lotus Peak beklommen (maar dat bleek gelukkig niet erg lang hahah zegt Adinda). Daarna gezellig rond gewinkeld, gegeten en een corona en een wijntje gedronken. Heerlijk...echt vakantie!

Wat we morgen allemaal gaan doen gaan we vanavond op ons gemakje bekijken. Jullie horen wel weer van ons als we in Chengdu zijn!

  • 24 September 2007 - 13:48

    Caroline :

    Klinkt allemaal erg avontuurlijk daar! En een goede confrontatie therapie voor jou, Adinda, al dat ongeplande! Ik wist natuurlijk wel dat jullie helaas niet op mijn feestje kunnen komen, maar heb toch maar een mailtje gestuurd om jullie niet buiten te sluiten! haha.
    Geniet er van!!
    x

  • 24 September 2007 - 16:55

    Usha & Arthur:

    Wauw.... wat een avonturen. Wij vinden het wel knap dat jullie het allemaal maar op eigen houtje doen. Ook zie je zo natuurlijk veel meer van het land. Zo te lezen hebben jullie het super leuk saampjes en de chinezen(hahaha). Veel avontuur plezier saampjes.
    XXXXXX van ons.

  • 24 September 2007 - 18:54

    Oma Duijts:

    hey adinda en bas, ik ben vandaag de hele dag bij mama op bezoek.vanmiddag lekker gewinkelt en naar de nagelstyliste geweest.Lekker gegeten met steven en marjon erbij.Steven heeft net al je avonturen aan me voor gelezen.
    Erg spannend wat jullie allemaal doen daar.Heel voorzichtig zijn samen en gezond terug komen.
    ik volg jullie wel.

    dikke kus van oma duyts

  • 25 September 2007 - 06:38

    Michel:

    Mooi man! Leuk om zo te volgen wat jullie allemaal meemaken. Ik had jullie eerste mailtjes al verwijderd omdat ik dacht dat het spam was.. weet ik veel. Ik zit nu op m'n werk, eenzaam in een kantoortje en buiten is het donker en nat, ruilen? Doe voorzichtig en have fun.

  • 25 September 2007 - 12:16

    Suzan:

    Hey, Dat klinkt allemaal goed. En inderdaad niet duur.
    Geniet er maar lekker van.
    Ik hou jullie in de gaten via de website.
    xx suzan

  • 25 September 2007 - 13:23

    Jan En Gezien:

    Berichten gelezen
    Geweldige vakantie Groetjes uit Agde

  • 25 September 2007 - 20:14

    Piet Spruyt:

    oke geniet ervan ook 3 maanden zijn zo voorbij en dan verwacht ik jou(bas) weer terug in de hel

  • 25 September 2007 - 21:33

    Mark:

    Hey Adinda en Bas, ik zie jullie site vanavond pas! Netjes hoor. Ik ga 'm helemaal volgen en wacht met smart op de eerste fotoreportage! Ik heb Piet net eerst al getipt en zie dat ie ook al gereageerd heeft.

    En trouwens Bas, ik heb nu in amper een weekje al genoeg mma spektakel verzameld om je na die 3 1/2 maand direct terug naar China te laten stuiteren... :-P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas & Adinda

GO BEFORE ITS TOO LATE!!! Jaja onze wereldreis is geboekt!! We hebben er superveel zin in, lekker ruim 3 maanden rondreizen om zo veel mogelijk te gaan bekijken. Zo zal onze reis er ongeveer uit gaan zien: Eerst gaan we 4 weken door China reizen, daarna gaan we lekker relaxen in Saipan bij de broer van Bas. Als we na 2 1/2 week helemaal uitgerust zijn gaan we verder naar Australië om daar weer 4 weken rond te reizen. Daarna gaan we nog een weekje naar Nieuw Zeeland, een weekje naar Hawai en een weekje naar Los Angeles!!! De slogan van de reisorganisatie waar wij onze tickets geboekt hebben vonden wij precies bij ons passen vandaar dat wij dit stukje beginnen en eindigen met.........Go before it's too late!!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 15157

Voorgaande reizen:

17 September 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: