Aloha!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu Aloha!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bas & Adinda van Hout & Charleston - WaarBenJij.nu

Aloha!!!

Door: Bas & Adinda

Blijf op de hoogte en volg Bas & Adinda

20 December 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Voordat we Honolulu verlaten nog even snel een berichtje van ons. Morgen vroeg vertrekken we alweer naar Los Angeles. Maar Honolulu was echt superleuk! De tijd is voorbij gevlogen (helaas) maar we hebben leuke dingen gedaan, vooral veel van de zon, de zee en het strand genoten. Vandaag hebben we nog gauw een eilandtour gedaan om wat meer van het eiland te zien. En we hebben wat meer van het eiland gezien maar zo'n tour is echt niks voor ons haha....die gids bleef maar vertellen over dingen die echt niet interessant waren. Verder bedachten we ons vanmiddag dat vandaag voorlopig onze laatste warme zomerse dag was....snik snik. Nou ja gelukkig hebben we al een deel van de winter overgeslagen in Nederland.

Bij deze willen we verder iedereen even
FIJNE KERSTDAGEN & EEN GELUKKIG NIEUWJAAR WENSEN!!!

Wij komen al een beetje in de kerststemming. Hier in Honolulu is alles mooi versierd met lichtjes en je hoort veel kerstliedjes haha.

Nou het duurt nu niet meer lang voor we iedereen weer zien dus tot snel!

• 21 December 2007 - 06:41

Hans:

hallo jullie ook fijne kerstdagen en de groeten vanuit nuenen en welkom thuis let op het is hier echt koud
    groeten ans en hans

• 21 December 2007 - 12:39

Jan En Gezien:

Geniet nog maar even in L.A.
    Hier is -4,de bomen en struiken zien er sprookjesachtig uit door de vorst.
    Fijne Feestdagen en tot 29 december.

Pa en Ma.

• 21 December 2007 - 13:31

Basje:

he vakantie gangers!
    jullie ook fijne kerst dagen en ik zie jullie waarschijnlijk met oud en nieuw bij Bobje.
    oh ja als ik het goed had kwamen jullie toch de 29ste terug of niet soms?
    Maar ik wens jullie nog een fijne paar dagen want het is hier ontzettend koud!!!!!!!!!!!!!BRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
    ik heb al mensen op het ijs zien lopen vet he!

Maar ik hoor het wel weer!
    Ook fijne feest dagen gewenst van de fam valentijn en tot gauw!!!!

Groeten Basje en Daantje

• 21 December 2007 - 16:37

Ilonka:

Jullie ook hele fijne kerstdagen :-)
    Op naar LA!!

Liefs Koen en Ilonka

• 21 December 2007 - 17:54

Hanneke:

Jullie ook hele fijne feestdagen!!!

xxx Hanneke

• 23 December 2007 - 09:46

Koos,Chantal En Kids:

Wij wensen jullie fijne kerstdagen en een voorspoedig 2008.

groetjes en tot snel

• 24 December 2007 - 14:58

Suzan:

Fijne feestdagen.
    Geniet daar nog maar even van de warmte voor hoe lang dat nog kan.
    Hier weer een dikke trui en jas aan.

Groetjes Suzan en Rob

• 25 December 2007 - 16:56

Johan EnTineke:

Als ik in jullie schoenen zou staan maakte ik een doorstart .Fijne feestdagen en tot
    ziens Johan

• 28 December 2007 - 12:14

Piet Spruyt:

oke het zit er bijna op werd tijd ook we zijn nou wel genoeg gekwelt met verhalen en foto,s
    bel een keer als jullie terug zijn kom ik zeker langs

Bas & Adinda

GO BEFORE ITS TOO LATE!!! Jaja onze wereldreis is geboekt!! We hebben er superveel zin in, lekker ruim 3 maanden rondreizen om zo veel mogelijk te gaan bekijken. Zo zal onze reis er ongeveer uit gaan zien: Eerst gaan we 4 weken door China reizen, daarna gaan we lekker relaxen in Saipan bij de broer van Bas. Als we na 2 1/2 week helemaal uitgerust zijn gaan we verder naar Australië om daar weer 4 weken rond te reizen. Daarna gaan we nog een weekje naar Nieuw Zeeland, een weekje naar Hawai en een weekje naar Los Angeles!!! De slogan van de reisorganisatie waar wij onze tickets geboekt hebben vonden wij precies bij ons passen vandaar dat wij dit stukje beginnen en eindigen met.........Go before it's too late!!!!